oshin.pl

Pilates w domu -online
Dlaczego warto regularnie ćwiczyć Pilates ?
Co to jest, skąd pochodzi nazwa Pilates? Jak ćwiczymy i jaką korzyść dają tećwiczenia KAŻDEMU
O tym dowiesz się na tym krótkim filmiku instruktażowym:  https://www.youtube.com/watch?v=KmCybtPHJpM
Ponieważ większość z Was nie ma czasu na odwiedzanie klubów fitness lub nie ma takich możliwości-
świetną alternatywą jest godzina dla siebie w domu, na tarasie czy w ogrodzie (latem)
Bez względu na to jaki zawód uprawiasz i jaką dyscyplinę sportową- pokażę Ci, że ta metoda jest idealna właśnie dla Ciebie !!
Bo to metoda indealna dla każdego! Oczywiście o różnym poziomie zaawansowania i różnorodności ćwiczeń. Dlatego masz możliwość dopasowania poziom do swoich umiejętności siłowych czy koordynacyjnych.   Kto zna tą metodę, wie, jaki wpływ ma na zdrowie i prawidłową postawę ciała oraz siłę mieśni głębokich.  Ponadto dodam, iż rezultatem regularnych ćwiczeń Pilates jest:

- wzmocnienie mięśni stabilizujących kręgosłup,

- poprawa elastyczności i sprężystości ciała,

- redukcja stresu,

- wzmocnienie mięśni dna miednicy, co wiąże się z zapobieganiem problemowi nietrzymania moczu,

- umiejętność prawidłowego oddychania, dotlenienie organizmu,

- wysmuklenie sylwetki,

- lepsze funkcjonowanie podczas codziennych zajęć,

- większa świadomość, ciała, mięśni i prawidłowej postawy,

- poprawa koordynacji ruchowej i równowagi,

- zapobieganie urazom kręgosłupa, poprzez poprawienie jego stabilności,

- budowanie siły, gibkości i elastyczności.

* Jeśli masz wątpliwości co do stanu swojego zdrowia, przed treningiem skonsultuj się ze swoim lekarzem.

To nie jest trening dla kobiet w ciąży, ale jest idealny po porodzie- wzmacnia rozluźnione mięśnie i "wciąga' brzuch, który jest wynikiem często wypchniętej przepony.

W zależności od poziomu polecam następujące treningi:

 
1. Pilates dla początkujących - miesiąc (1 trening 80 minut,3 treningi 60 minutowe)- 70 zł
2. Pilates dla aktywnych- miesiąc (4 treningi godzinne) - 70 zł
3. Power Pilates- (4 treningi 50 minut) - 70 zł 
Treningi odbywają sie regularnie 1x w tygodniu (dzień do ustalenia)
4. Nowe ciało w 3 miesiące ! SPECJALNY PROGRAM do budownia siły, gibkości i elastycznośc ciała.
Wzmacniamy mięśnie brzucha, miednicy, pleców, ud, ramion- czyli całego ciała ! :)
Bardzo efektywna i przyjemna praca ! :) Inwestycja: 200 zł  (Ponad 12 godzin- 1 lekcja tygodniowo)
Masz pytania? Pisz: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ZAPRASZAM. Monika - trenerka, masażystka, terapeutka z 20-letnim stażem pracy z ciałem. Zawodowy instruktor sportu. 
© 2020 Oshin - masaż, pilates Bydgoszcz Uwaga! Szukaj masaż, masaz, pilates Bydgoszcz Szkolenia dla masażystów - szkolenia dla masazystow, Pomysł na prezent - karnet na masaż

Search