REGULAMIN CENTRUM MASAŻY  OSHIN / www.oshin.pl

 1. PIERWSZA WIZYTA: 

 A. Wybieramy interesujący nas masaż/ zabieg i zapoznajemy się z Ogólnymi przeciwwskazaniami:

  • poparzenia słoneczne,
  • wysoka temperatura ciała, stany grypopodobe,
  • zmiany skórne,
  • nadciśnienie nieleczone,
  • miażdżyca, zmiany zwyrodnieniowe (bez wskazania lekarskiego), 
  • stany zapalne żył,
  • krwiaki,
  • okres trzech tygodni od jakiegokolwiek szczepienia.

2. Ustalamy dogodny termin wizyty, dzwoniąc do recepcji pod nr: 509929777 w godz: 9:00-16:00

3. Uzgadniamy rodzaj i czas masażu oraz kwotę do wpłaty zadatku. Jeżeli wizyta jest umówiona na drugi dzień, należy wpłacić całą kwotę poprzez przelew lub osobiście.

Na wpłatę rezerwacyjną wizyty umówonej na dalszy termin czekamy 2 dni robocze (po tym czasie rezerwacja zostaje automatycznie anulowana). W przypadku odwołania wizyty tego samego dnia, zadatek nie podlega zwrotowi.

Wizytę można przełożyć,  kontaktując się nami na 24 h przed ustalonym terminem w dzień roboczy lub odstąpić ją innej osobie, informując nas o tym przed wizytą.

Konto do wpłat: Centrum OSHIN, 41160014621742485250000001, w tytule podajemy datę i godzine wizyty.

Aktualny cennik znajdziecie Państwo na stronie pod Ofertą: https://www.oshin.pl/masaze/cennik

C. Na pierwszą wizytę przychodzimy punktualnie, wypełniamy ankietę dotyczacą stanu zdrowia. Rozmawiamy też o swoich oczekiwaniach a także zapoznajemy się z przebiegiem sesji masażu ( ok 15 minut dodatkowego czasu) Niczego ze sobą nie zabieramy oprócz karnetu lub portfela 🙂

Pamietajmy proszę, że czas Państwa spóźnienia skraca czas masażu.

Dla komfortu własnego oraz innych klientów wyłączamy  telefony komórkowe. Niech to będzie czas wyłącznie dla nas! (Odpocznijmy od bodźców zewnętrznych, którymi jesteśmy „atakowani” przez cały dzień! Pozwólmy sobie na ten luksus.)

2. TERMINY WIZYT:

A. Pierwszy termin umawiamy telefonicznie. Kolejne wizyty rezerwujemy kupując karnet lub płacąc za pojedyncze sesje masażu.

Ustalony termin można zmienić lub odwołać najpóźniej na 24 h przed.  W innym przypadku opłacona wizyta nie podlega zwrotowi. (dlatego uprzejmie prosimy Państwa o rozważne umawianie terminów.)

Jeżeli wizyta, z różnych przyczyn zostaje odwołana przez nas, dzwonimy i ustalamy najbliższy, dogodny dla Państwa termin.

Bardzo prosimy o telefoniczne odwoływanie wizyty, nawet w tym samym dniu, co zaoszczędzi nasz czas na precyzyjne przygotowanie zabiegu, podgrzanie odpowiednich olei, odpowiednim nagrzaniu pomieszczenia, przygotowaniu odpowiedniej muzyki, itp.

Dzień wcześniej wysyłamy do Państwa przypomnienie o wizycie wiadomością sms, na który nie musicie odpowidać, chyba, że poprosimy o potwierdzenie terminu lub jest to rezygnacja z usług- wówczas prosimy o krótką wiadmomość zwrotną. 

B. Istnieje możliwość przekazania terminu osobie znajomej, podając telefonicznie jej imię i nazwisko.

C. Szanujmy swój czas: prosimy o punktualność, gdyż czas spóźnienia skraca czas masażu. Obopólna tolerancja spóźnienia to 5 min.

3. KARNETY PROMOCYJNE

A. Każdy karnet upominkowy i promocyjny ważny jest 3 miesiące od daty sprzedaży.

B. Karnety promocyjne sprzedawane są w korzystnie niższych cenach. Zobowiązują jednak do regularnego uczęszczania na masaże/zabiegi.

Zależy nam przede wszystkim na zamierzonym efekcie masażu/zabiegu, czyli Państwa zadowoleniu. Zaplanowaną wizytę można odwołać lub przesunąć na 24 h przed jej terminem. 

O zalecanej częstotliwości informujemy podczas pierwszej wizyty.

4. STATUS STAŁEGO KLIENTA

Jeśli jesteś naszym stałym klientem, to znaczy, że:

* odwiedzasz nas regularnie, minimum 1 x w miesiącu. Dzięki temu możemy skupić się na tym, na czym najbardziej zależy Twojemu ciału i osiągnąć zamierzony efekt terapeutyczny.

* korzystasz z naszych zaleceń co do diety, ćwiczeń czy częstotliwości wizyt,

* W swoim kalendarzu odnotowałaś/-łeś co najmniej 10 wizyt, 

* a od ostatniego masażu nie minęło więcej niż 3 miesiące.

 Dziękujemy i do zobaczenia 🙂   

W razie dodatkowych pytań, zostajemy do Państwa dyspozycji w godzinach pracy recepcji:

poniedziałki-piątki: 9:00-16:00, soboty: 10:00-14:00. (lipiec- sierpień recepcja w soboty nieczynna)

                                                                                                                                Zespół Oshin.

Idź do góry